Beauty and Fashion!!!

Beauty and Fashion!!!
Beauty and Fashion!!!

Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

Τα αγαπημένα Μαρτίου, 2015

White Musk Libertine Body Mist The Body Shop, White Musk Anti-Perspirant Deodorant The Body Shop, Foundation Pro Longwear Mac, Fructis Miraculous oil Brushing Express Garnier, False Lash Architect 4 Dimensions Effect Fibers Waterproof L' oreal...
Μέσα στο Μάρτιο δοκίμασα πολλά προϊόντα... αλλά αυτά τα 5 πιο πολύ απ' όλα, οπότε και θα αναφερθώ ξεχωριστά! Ας ξεκινήσουμε λοιπόν:

Αγόρασα για τον εαυτό μου, για πρώτη φορά το White musk libertine από The body shop, το body mist. Μου άρεσε από την 1η φορά που το μύρισα και ήταν η Νο1 επιλογή μου κάθε φορά που ήθελα να κάνω δώρο σε μια φίλη ή σε μια ξαδέρφη... μέχρι που το πήρα και για τον εαυτό μου. Επέλεξα το body mist γιατί μου άρεσε η ποσότητα (100ml) και η τιμή (12,00 ευρώ), τώρα θα πάω να πάρω και το κανονικό άρωμα για να παρατείνω αυτήν την μυρωδιά πάνω μου. Έχει πουδρένια μυρωδιά, γλυκιά και ευχάριστη... Έχει νότες από musk, Τούρκικο λουκούμι, ορχιδέα baby και κρέμα chantilly. Προσωπικά πιο πολύ μυρίζω το λουκούμι και μετά το musk. Δεν έχει διάρκεια - εντάξει το είχα ακούσει αλλά με έπιασε η τσιγκουνιά... δεν μου καθόταν καλά να δώσω 21,50 ευρώ για 30ml για το eau de parfum, αν και έχω κάνει πολλά "χειρότερα" όπως με το επόμενο  προϊόν...
Το αποσμητικό roll-on white musk από The body shop στα 50ml το αγοράζω για 2η φορά και πάντα το φοράω συνέχεια και μόλις τελειώσει και αυτό θα πάρω κι' άλλο. Είναι πολύ αγαπημένο μου! Το χρησιμοποιώ και στο λαιμό και στο σώμα γιατί δεν αφήνει σημάδια και έχει μυρωδιά αρώματος. Διαρκεί 5-6 ώρες (σ' εμένα τουλάχιστον). Εντάξει η τιμή του είναι αποκρουστική -7,50 ευρώ- αλλά βρήκαν το ευαίσθητο σημείο μου και αυτό είναι μείον μου. Μ' αρέσουν οι μυρωδιές που έχουν White musk. Για κανένα άλλο αποσμητικό δεν θα έδινα τόσα χρήματα...

Το Pro longwear foundation της Mac είναι απόκτημα του τελευταίου μήνα . Το φορούσα όλο το Μάρτιο. Έχει spf10 και η απόχρωση που επέλεξα είναι η NC20. Είναι 30ml και έχει 2 χρόνια ζωής. Αρχική τιμή 33,00 ευρω. Ήμουν τυχερή το αγόρασα με το -25% και κόστισε 24,75 ευρω. Έχω σταρένια επιδερμίδα. Το δέρμα μου το αντιμετωπίζω κυρίως ως ξηρό ή αφυδατωμένο... καμιά φορά έχω λιπαρότητα στην ζώνη Τ. Η πωλήτρια μου είπε πως δε μου το συνιστά αλλά εγώ που είχα δοκιμάσει την υφή του μεικάπ στο χέρι και έχοντας πολύ καλές ενυδατικές κρέμες -που θα αναφέρω ξεχωριστά κάποια άλλη φορά- το πήρα και δικαιώθηκα. Έχει γίνει πολύ αγαπημένο μου... Είναι με αντλία, έχει μέτρια κάλυψη που χτίζεται. Με πινέλο πιο ανάλαφρο αποτέλεσμα με σφουγγαράκι ταμποναριστά πιο καλυπτικό. Εγώ ψάχνω ομοιομορφία και διάρκεια. Με αυτό το μεικάπ τα έχω. Σπυράκια ή ουλές δεν έχω, οπότε ούτε και άποψη. Κοκκινίλες και διχρωμίες καλύπτει. Το spf10 προσωπικά εμένα δεν με ενοχλεί στις φωτό... γενικά μ' αρέσει η λάμψη που δίνει το spf στις φωτο. Τις πιο ηλιόλουστες μέρες δεν αρκεί το spf10 οπότε χρειάζεται αντηλιακή κρέμα από κάτω. Σχετικά με την διάρκεια, το έχω βάλει το πρωί, κοιμήθηκα για μεσημέρι και το απόγευμα το είχα κανονικά στο πρόσωπο μου. Υπόψιν χωρίς καθόλου πούδρα. Κολλάει στο πρόσωπο, δεν σπάει δεν τονίζει γραμμές...



  Τώρα πάμε στα δύσκολα της υπόθεσης... την απόχρωση! Ήθελα μια ανοιχτόχρωμη απόχρωση γιατί τα περισσότερα foundations που έχω είναι μεσαία προς σκούρα. Οπότε πήρα την NC20. Όπου σημαίνει Ν=natural + C=cool. Δηλ., ένα φυσικό ψυχρό με κίτρινους υποτόνους. Βέβαια τα μεικαπ της MAC παραείναι κίτρινα η ροζ. Ανάμεσα στα 2 προτιμώ τους κίτρινους υποτόνους γιατί η ροζ με κάνουν να νιώθω πως έγινα κατακόκκινη. Μόνο του, γίνομαι εντελώς ωχρή και για να το φτιάξω χρειάζονται πούδρες με χρώμα μπρόνζερ και ρούζ αλλά χρειάζεται και χρόνος που το πρωί δεν υπάρχει... γι' αυτό 1-2 σταγόνες από ένα πιο σκούρο foundation ζεσταίνει το πρόσωπο αμέσως και δεν χρειάζεται τίποτα άλλο. Το συγκεκριμένο χρειάζεται ανάμειξη, άλλα της MAC όχι. Η υφή του είναι μεταξένια, δεν μπορώ να το εξηγήσω για ένα μεικαπ που είναι πηχτό... δεν τρέχει, δηλ., δεν έχει το στυλ τον πολύ υγρών και γι' αυτό είναι και σταθερό.


Στα χέρια μου έχω μπλε φλέβες (δεξιά) που με το Pro longwear (αριστερά) εξαφανίστηκαν. Όπως είπα καλύπτει διχρωμίες και προσφέρει ομοιομορφία. Είναι σταθερό για πολλές ώρες ακόμα και χωρίς σετάρισμα με πούδρα!



Το λαδάκι μαλλιών της Fructis είναι αγαπημένο μου εδώ και μήνες και ακόμα είναι στη μέση. Δεν χρειάζεται πολύ ποσότητα, 2 φορές πάτημα της αντλίας είναι αρκετή. Είναι 150 ml και έχει διάρκεια ζωής 18 μήνες. Τα μαλλιά μου θα τα χαρακτήριζα ξηρά προς τις άκρες με ρίζα κανονική, δεν έχω λιπαρότητα. Το συγκεκριμένο προϊόν κατά κάποιον τρόπο είναι 2 σε 1. Προστατεύει τα μαλλιά από την θερμότητα -μέχρι και 230 βαθμούς κελσίου- λειαίνει την τρίχα και χαρίζει λάμψη. Η υπερβολική ποσότητα τείνει να βαραίνει τα μαλλιά και να δίνει ένα αποτέλεσμα όχι τόσο κολακευτικό... μπορεί να σε δείξει σχεδόν άλουστη. Γι' αυτό προσοχή! Η διαδικασία του στεγνώματος με πιστολάκι γίνεται πιο γρήγορα γιατί βοηθάει σ' αυτό, δηλ., στο να στεγνώσουν ταχύτερα...




Η αγαπημένη μου μάσκαρα το τελευταίο 5μήνο έφτασε στο τέλος της! Η false lash architect της L' OREAL, η αδιάβροχη σύσταση με fibers που τώρα τα συγκεκριμένα φάιμπερ έχουν κάνει φτερά... παρόλο αυτά συνεχίζει να είναι μια αποδοτική μάσκαρα. Χρώμα μαύρο και 10,5ml με διάρκεια ζωής 6 μήνες. Έχει τρίχινο βουρτσάκι, μεσαίου μεγέθους καμπυλωτό που αγκαλιάζει τις βλεφαρίδες. Δίνει όγκο, όχι μήκος και το πιο βασικό όπου αυτό αγάπησα πιο πολύ σ'αυτή τη μάσκαρα είναι η καμπύλη που δίνει στις βλεφαρίδες και για να είμαι πιο ακριβής, αφού γυρίσω τις βλεφαρίδες με ειδικό ψαλιδάκι περνάω την μάσκαρα και η καμπύλη θα μείνει εκεί όρθια δεν υπάρχει περίπτωση να χάσει αυτή τη φόρμα.... φεύγει μετά από ντεμακιγιάζ. Έχει πολύ καλή διάρκεια! Σπάνια θα πέσει κομματάκι της μάσκαρας στο μάτι και αυτό γίνεται ανεπαίσθητα. Όμως οφείλω να το πω, όπως και ότι τις κολλάει τις βλεφαρίδες, κάτι που εμένα δεν μ' ενοχλεί άλλα σε κάποιες είναι πολύ δυσάρεστο...
Πιστεύω να μην ξέχασα κάτι γι' αυτά τα 5 αγαπημένα μου προϊόντα! Ως την άλλη φορά που θα τα ξαναπούμε... να περνάτε καλά ότι κι' αν κάνετε!

ΥΣ. Συγνώμη αλλά δεν θυμάμαι τιμές για τα τελευταία 2 προϊόντα γιατί τα έχω αποκτήσει εδώ και μισό χρόνο... πάνω κάτω το λαδάκι ήταν οικονομικό. Η μάσκαρα έχω την εντύπωση ότι πρέπει να κόστισε κοντά στα 20,00 ευρω, χωρίς να είμαι σίγουρη...






6 σχόλια:

  1. Τα αρώματα από The body shop είναι υπέροχα! Πολύ καλή κάλυψη έχει το make up της mac! Δεν είχα ξανά εφαρμογη.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ωραια τα αγαπημενα σου!! αν θες τσεκ και τα δικα μου http://mycolorsecrets.blogspot.gr/2015/03/march-favorites.html φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα τι όμορφα προϊόντα!! Με το άρωμα White Mask έχει κόλλημα η μαμά μου, το παίρνει χρόνια τώρα από the body shop όποια κι αν είναι η τιμή του! τρέλα! χεχε Για το λαδάκι της Garnier, έχω να σου πω πως (αν και δεν αναφέρεται πουθενά), αν το βάλεις στα μαλλιά σου αφού βγεις από το μπάνιο και τα αφήσεις περίπου πέντε λεπτά στην πετσέτα για να δράσει, θα σε βοηθήσει πολύ και στο ξεμπέρδεμα!!! πολυχρηστικό προϊόν και μακράν αγαπημένο <3 φιλάκια πολλά από http://colorfulbow.blogspot.gr :)x ελπίζω να τα πούμε και στο δικό μου Blog!x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πράγματι όλα αυτά είναι πολύ αγαπημένα μου!!!! Σίγουρα θα τα πούμε και στο δικό σου blog.... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή